6 Kasım 2016 Pazar

ATATÜRK ARBORETUMU

Selamlarr herkese :) Yaklaşık bir aydır girmiyordum bloguma hatta paylaşım bile yapamadım :( çünkü bir süreliğine işe girdim blogcanlar o yüzden yazamadım bakamadım :/ neyseki geri döndüm hemde hoş veya beğeniceğiniz paylaşımımla :)


Geçen hafta gittiğim bir yer hakkında paylaşım yapmak istedimm.. İstanbul'da sonbaharı yaşabilceğiniz en güzel yer burasıdır bence ayrıca buranın adı " Atatürk Arboretumu " Son derece sessiz , o derece güzel ve soğuk bir yer :)) 


Ağaçlarıyla , yapraklarıyla , göletleri bir harikaydı :) tabi ördeklerinide geçmemek gerek :))


İstanbul'dan uzaklaşmak , şehir hayatından arınmak isteyip gelmeniz gereken yerler arasında..  


Ulaşım:
Metrobüs (Zincirlikuyu) - Metro (Hacıosman) - 42HM otobüsü (Bahçeköy) 

Paylaş

Benzer Yayınlar

ATATÜRK ARBORETUMU
4/ 5
Oleh

Abone Olun!

Yazımı Beğendiniz mi? Abone Olun Yayınları Kaçırmayın.

1 yorum:

yorum